ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΙ ΕΓΩ !
Ομαδική κατασκευή αφίσας
ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΙ ΕΓΩ !
Ομαδική κατασκευή αφίσας
ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ , ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΓΛΥΚΑ , ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ
ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ - ΖΩ ΥΓΙΕΙΝΑ
Μερικές φωτογραφίες από τις εικαστικές δημιουργίες των μικρών μαθητών.
Αναπαραγωγή προτύπου του πίνακα του Ιακωβίδη " η ευλογία των σταφυλιών στο Βυζάντιο". Παρατηρούμε προσεκτικά ,περιγράφουμε και προσπαθούμε να αναπαράγουμε χρωματικά τον πίνακα.
Ο Άγιος Μεγαλομάρτυρας Δημήτριος
Χρόνια πολλά Δημήτρη, χρόνια πολλά Δημητρούλα!!!!!
Σήμερα τιμάται ο Άγιος σας. Ο Άγιος Δημήτριος!
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Αγαπητά μας παιδάκια , το σχολείο μας συμμετέχει στην ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα και με αυτή την αφόρμηση ξεκινήσαμε να κάνουμε δραστηριότητες που μας εισάγουν στον προγραμματισμό και στην υπολογιστική σκέψη. Οι δραστηριότητες του τμήματός μας εισάγονται στην θεματική μας που είναι το φθινόπωρο και είναι οι εξής :
1) BΡΕΣ ΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΤΟΥ Κ. ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ
Οι μαθητές μέσα απο μια ανοιχτή δραστηριότητα προγραμματισμού ,ανακαλύπτουν τον αλγόριθμο με τα τρία χρώματα που έχει αρχικά το καβούκι του σαλιγκαριού τους και επαναλαμβάνουν το ίδιο μοτίβο για να ολοκληρώσουν το χρωματισμό του κοχλία.
Στόχος είναι οι μαθητές να ακολουθήσουν τα ίδια επαναλαμβανόμενα βήματα (αλγόριθμο) για την επίλυση ενός προβλήματος.
Μέσα απο μια ανοικτή δραστηριότητα με φυσική παρουσία , οι μαθητές μαθαίνουν να προγραμματίζουν διαδρομές με βελάκια κατεύθυνσης , να αποκτούν δεξιότητες προσανατολισμού στο χώρο και να εκτελούν οδηγίες (μπρος , πίσω ,δεξιά, αριστερά) .
Ένα μικρό ρομποτάκι έχει χάσει το κίτρινο φθινοπωρινό του φυλλαράκι και είναι πολύ στεναχωρημένο. Έλα μικρό παιδάκι να του δείξεις τη διαδρομή για να το βρει και να το οδηγήσεις στο σωστό δρόμο.
Οι μαθητές αποκτούν δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης ακολουθώντας τον κώδικα και ανακαλύπτοντας το γράμμα του κυρίου Φ, που σκορπάει τα φθινοπωρινά φύλλα απο τα φυλλοβόλα δέντρα του στην αυλή του νηπιαγωγείου μας. Επίσης ακολουθούν τον κώδικα του κ. Σ και βρίσκουν το αρχικό γράμμα του κ. Σαλιγκάρι.
Είναι η πρώτη εισαγωγή των μαθητών στο coding pixel art.
Σε ένα φθινοπωρινό δάσος ζει μια πράσινη νεραϊδούλα, η μικρή πράσινη χλωροφυλλούλα Tίνκερμπελ. Κάθε πρωί χαιδεύει τα πράσινα φυλλαράκια του δάσους και τους μαγειρεύει γλυκόζη για να τα διατηρεί πράσινα και τρυφερά. Είναι πολύ καλή μαγείρισσα η πράσινη χλωροφυλλούλα και γνωρίζει πολύ καλά τα υλικά που πρέπει να χρησιμοποιήσει. Τα μαζεύει ένα ένα κάθε πρωί και τη βοηθάει η φίλη της η μικρή μελισσούλα beebot. Ποιά είναι αυτά ; Νεράκι , βιταμίνες απο το χώμα , οξυγόνο που προσφέρει το αεράκι του δάσους και ήλιο.
Οι μικροί μαθητές μαθαίνουν τη λειτουργία της φωτοσύνθεσης προγραμματίζοντας τη μελισσούλα beebot ώστε να βοηθήσει τη χλωροφυλλούλα να μαζέψει τα υλικά εκείνα που είναι απαραίτητα για να γίνει η λειτουργία της φωτοσύνθεσης των φυτών.
Πολλά μπράβο σε όλους τους μαθητές μας !!!
Φτιάχνω μια ιστορία με λέξεις από το αρχικό γράμμα του ονόματός μου !!
Αγαπητά μου νηπιάκια ιδού το πρώτο μας ψηφιακό βιβλίο για φέτος. Μια ιστορία που δημιουργήθηκε με λέξεις που επιλέξατε και ξεκινούν από το αρχικό σας γράμμα. H ιστορία εικονογραφήθηκε με τις όμορφες ζωγραφιές σας και είναι έτοιμη να την διαβάσουμε . Τι λέτε ξεκινάμε ;
ΚΑΝΟΝΕΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Αγαπημένα μου νηπιάκια καλωσήρθατε στο 2ο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας. Πιστεύω να χαρήκατε που είδατε τους αγαπημένους σας φίλους αλλά και τα νέα παιδιά που σήμερα για πρώτη φορά ήρθαν στο σχολείο μας. Σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη χρονιά!!
Όμως για να είναι όμορφη η χρονιά μας και να περνάμε υπέροχα πρέπει να θυμηθούμε κάποιους κανόνες που πρέπει να τηρούμε μέσα στην τάξη μας, ώστε να μπορούμε να συνυπάρχουμε και να συνεργαζόμαστε με τους άλλους. Ποιες συμπεριφορές άραγε είναι εκείνες που πρέπει να ακολουθούμε και ποιες να αποφεύγουμε; Tι λέτε πάμε μαζί να παίξουμε και να τις διακρίνουμε;