Με αφορμή ένα έργο τέχνης και της
επεξεργασίας του μέσω του Artful Thinking όπως προτείνεται από την
ερευνητική ομάδα Project Zero του Harvard Graduate School of Education αξιοποιήθηκε η ρουτίνα σκέψης Αρχή, Μέση, Τέλος και το εργαλείο Storyjumper των ΤΠΕ ώστε να
σχεδιαστεί και να παρουσιαστεί ψηφιακά ένα παραμύθι με κεντρικό στόχο
την καλλιέργεια της δημιουργικής και κριτικής σκέψης, της επικοινωνίας και
του προφορικού λόγου.
Ένα από τα πιο γνωστά έργα του Βρετανού ζωγράφου John William Waterhouse (1849-1917). Απεικονίζει μια μυστηριώδη πανέμορφη γυναίκα, ντυμένη μ᾽ένα υπέροχο φόρεμα και με περίτεχνη κόμμωση (προσέξτε το κόσμημα που δένει τα μαλλιά της), να μυρίζει με αισθησιασμό ένα τριαντάφυλλο από μια τριανταφυλλιά που σκαρφαλώνει στον τοίχο του κήπου ενός μεσαιωνικού ή αναγεννησιακού σπιτιού.
Με αφορμή τον παραπάνω πίνακα ως αρχή του παραμυθιού, τα νηπιάκια έγιναν δημιουργοί ενός δικού τους όμορφου παραμυθιού με Αρχή, Μέση, Τέλος ακολουθώντας τη ρουτίνα σκέψης.
Read this book made on StoryJumper
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου