ARTFUL THINKING - ΡΟΥΤΙΝΑ ΣΚΈΨΗΣ :" ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ 10 Χ 2 ΦΟΡΕς"
Στόχοι: να αξιοποιηθεί η τέχνη ως βασική κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη της στοχαστικής διάθεσης στους μαθητές, ενίσχυση της προσοχής, της παρατηρητικότητά τους , ενδυνάμωση της μνήμης και ανάπτυξη του προφορικού λόγου.
Aγαπημένοι μου φίλοι , σήμερα γίναμε ντετέκτιβ της τέχνης , δεν ξέρω αν το καταλάβατε. 😎Παρατηρήσαμε τον πίνακα του Paul Klee η γάτα και το πουλί πολύ καλά για 3 λεπτά και έπειτα κρύψαμε την εικόνα προσπαθώντας να θυμηθούμε τι είδαμε και να το περιγράψουμε. Στην αρχή, η αλήθεια είναι ότι δεν θυμόμασταν και πολλά: 😏😏😏
- νομίζω ότι είναι λεοπάρδαλη
- βλέπω έναν γάιδαρο
- παρατήρησα καφέ στο χρώμα των ματιών της
- παρατήρησα ότι είναι ροζ
- είχε κίτρινη μύτη
- παρατήρησα μύτη και αυτιά πορτοκαλί
- παρατήρησα αυτιά μεγάλα.....
Με μια δεύτερη πιο προσεκτική παρατήρηση όμως θυμηθήκαμε και περιγράψαμε πολλά , πολλά περισσότερα.
- παρατήρησα ότι είχε πολλά χρώματα, κόκκινη μύτη. Μοιάζει λεοπάρδαλη
- παρατήρησα 1 στόμα,2 μάγουλα κόκκινα και κόκκινα ματάκια και λίγο κόκκινα αυτιά
- παρατήρησα κίτρινη μύτη, κόκκινα μουσούδα και ένα μουστάκι και ένα στόμα και αυτιά
- παρατήρησα κίτρινο χρώμα στο πρόσωπο και 2 μουστάκια
- παρατήρησα 1 κροκόδειλο (στο κεφάλι της γάτας)
- παρατήρησα κόκκινη μύτη, πράσινα μάτια ,μέσα στα πράσινα μάτια είδα καφέ . Μοιάζει με λεοπάρδαλη
- παρατήρησα κόκκινο χρώμα στη μύτη (μουσούδα)
- παρατήρησα ότι έχει πολλά χρώματα . Μοιάζει με λεοπάρδαλη
- νομίζω ότι είναι λιοντάρι , παρατήρησα 2 μάτια, 1 μύτη και αυτιά κίτρινα. Τα μάτια είναι άσπρα και μπλε .. (αυτό ούτε εγώ δεν το είχα δει....😮😮😮😮😮)
Με εντυπωσιάσατε . Μπράβο σας....
Γάτα βέβαια δεν βρήκαμε , βρήκαμε όμως λεοπάρδαλη και τίγρη .... Επίσης δεν είδαμε το πουλί είδαμε όμως κροκόδειλο και χελώνα.
Η φαντασία μας είχε την τιμητική της !!
1 σχόλιο:
Μπραβο στα παιδάκια μας κ ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που τα βοηθάτε μεσα από το παιχνίδι να αναπτύξουν την σκέψη τους....
Η μαμα του Βαγγελακη
Δημοσίευση σχολίου