![]() |
Τα ωφέλιμα έντομα προστατεύουν τις καλλιέργειες |
![]() |
Τα βλαβερά έντομα καταστρέφουν τις καλλιέργειες των ανθρώπων και προκαλούν τσιμπήματα |
![]() |
Τα ωφέλιμα έντομα προστατεύουν τις καλλιέργειες |
![]() |
Τα βλαβερά έντομα καταστρέφουν τις καλλιέργειες των ανθρώπων και προκαλούν τσιμπήματα |
ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ - ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ
Αγαπητά μου νηπιάκια από σήμερα θα αρχίσουμε ένα ταξίδι στον κόσμο της κ. Ανακύκλωσης. Ήδη στο νηπιαγωγείο μας ξεκινήσατε να δημιουργείται μια πόλη με κουτιά χάρτινα, μπουκάλια πλαστικά και αλουμινένια τενεκεδάκια κλπ. Δεν τα πετάξατε στον κάδο της γειτονιάς αλλά τα φέρατε στο σχολείο για να τα ξαναχρησιμοποιήσετε. Αυτή είναι και η βασική ερμηνεία της έννοιας Ανακύκλωση. Επαναχρησιμοποιώ.
Πάμε όμως να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για την Ανακύκλωση ;
Η πόλη που ονειρεύομαι - Δίνω φτερά στην ιδέα μου
Στα πλαίσια της Γ' και της Δ' φάσης του προγράμματος για τη Βιώσιμη ανάπτυξη, οι μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου οραματίστηκαν μια πόλη με ανακυκλώσιμα υλικά για την κατασκευή σπιτιών,με σπίτια που έχουν ηλιακά πάνελ και με πολύ πράσινο. Στην πόλη αυτή θα υπάρχει το σπίτι της ανακύκλωσης όπου θα μπορούν όλοι οι κάτοικοι να δίνουν τα είδη προς επαναχρησιμοποίηση ώστε να μεταπουλούνται και να επαναχρησιμοποιούνται από άλλους ανθρώπους. Θα υπάρχουν κάδοι ανακύκλωσης ώστε να γίνεται ανακύκλωση προϊόντων και να μην μολύνεται το περιβάλλον. Τα αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν λίγες ώρες την ημέρα και οι κάτοικοι θα μπορούν να χρησιμοποιούν ποδήλατο παντού.
Τα παιδιά δίνουν φτερά στην ιδέα τους, συγκεντρώνουν διάφορα χάρτινα κουτιά , πλαστικά μπουκάλια, αλουμινένια τενεκεδάκια και τα μετατρέπουν σε σπίτια,δέντρα,αυτοκίνητα και με αυτό τον τρόπο δημιουργούν την ανακυκλώσιμη πόλη τους.
Ξεκινώ από σήμερα να κάνω κι εγώ ανακύκλωση και να προστατεύω το περιβάλλον μου!! Στο νηπιαγωγείο μας φτιάχνουμε τη σακούλα της Ανακύκλωσης στην οποία θα βάζουμε τα σκουπίδια που ανακυκλώνονται.
Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ
Πάμε όμως να αντλήσουμε και άλλες πληροφορίες για τη γειτονιά, τη σημερινή αλλά και την παλιά, μέσα από μια όμορφη παρουσίαση.
Παιδιά τι λέτε παίζουμε με τις λέξεις ; Aντιστοιχίστε τα μέρη που μπορεί να συναντήσει κανείς σε μια γειτονια με την ίδια εικόνα.
Φεβρουάριος , Φλεβάρης ή Κουτσοφλέβαρος
Καλό μήνα αγαπημένα μου νηπιάκια!! Διανύουμε τον τρίτο μήνα του χειμώνα από σήμερα, ο οποίος διαφέρει από όλους τους υπόλοιπους. Έχει λιγότερες μέρες απο τους υπόλοιπους μήνες. Έχει 28 μέρες και κάθε 4 χρόνια έχει 29. Φέτος είναι η χρονιά με τις 29 μέρες. Για αυτό τον λόγο τον ονομάζουν και κουτσοφλέβαρο . Ξέρετε ότι υπάρχει ένας πολύ ωραίος μύθος γύρω από το όνομα του Κουτσοφλέβαρου; Πάμε να τον παρακολουθήσουμε;
Τα παλιά χρόνια ,όπως αναφέρει ο λαός μας , όλοι οι μήνες είχαν 30 μέρες. Μια φορά κι έναν καιρό, τα 3 αδέρφια , ο Ιανουάριος ,ο Φλεβάρης και ο Μάρτης αποφάσισαν να τρυγήσουν τα αμπέλια τους και να φτιάξουν κρασί.
Το ταξίδι της σταγόνας
Αγαπητά μου νηπιάκια θέλετε να πάμε μαζί ένα μακρινό ταξίδι; Tι θα λέγατε να ακολουθήσουμε τις μικρές σταγονίτσες της βροχής ή τις μικρές χιονονιφάδες που πέφτουν τώρα τον χειμώνα όταν κάνει πολύ κρύο, να δούμε από κοντά και να μάθουμε για το όμορφο ταξίδι τους;
Εγώ είμαι πολύ περίεργη να τις ακολουθήσω... Νομίζω έχουν να μας πουν πολλά. Τι λέτε ξεκινάμε;;
Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Αγαπημένοι μου μικροί φίλοι χρόνια πολλά, καλοδεχούμενος ο Νέος χρόνος με όλα τα καλά που μας φέρει. Σήμερα γιορτάζουμε άλλη μια μεγάλη χριστιανική γιορτή στην πατρίδα μας. Είναι η γιορτή των Θεοφανείων, δηλαδή η μέρα της βάπτισης του Χριστού μας.
Εσείς θυμάστε την μέρα που βαπτιστήκατε ; Τι έγινε τότε; ποιος σας βάπτισε και πού;
Σαν κι εσάς βαπτίστηκε ο Χριστός μας όχι όμως στην εκκλησία αλλά στον Ιορδάνη τον ποταμό.
Για πάμε να δούμε πως έγιναν τα γεγονότα και να γνωρίσουμε μερικά από τα έθιμα που πλαισιώνουν αυτή τη μεγάλη εορτή.
ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΙ ΕΓΩ !
Ομαδική κατασκευή αφίσας