Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

Αγαπητά μου νηπιάκια σε λίγες μέρες θα γιορτάσουμε μια πολύ σημαντική επέτειο , την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.

Η 28η Οκτωβρίου είναι μια μέρα μνήμης και υπερηφάνειας. Ήταν τότε που οι Έλληνες είπαν ένα μεγάλο ΟΧΙ στον ιταλικό  στρατό που ήθελε να εισβάλλει στη χώρα μας και να την υποτάξει. Τότε ξεκίνησε ένας πόλεμος γιατί έπρεπε να υπερασπιστούμε την πατρίδα μας και τα εδάφη μας. 

Μια πολύ όμορφη παρουσίαση αυτού του χρονικού με πολλές και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες , εργασίες και παιχνίδια έχει ετοιμάσει μια εξαιρετική συνάδελφος , η Τάνια Μάνεση και την ευχαριστούμε πολύ. 


Η Εκκλησία της Ελλάδος αποφάσισε, το 1952, η γιορτή της Αγίας Σκέπης από την 1η Οκτωβρίου να μεταφερθεί στις 28 Οκτωβρίου, διότι η Παναγία μας βοήθησε τον Ελληνικό Στρατό στον πόλεμο της Αλβανίας.

Κάθε χρόνο αυτή τη μέρα γίνεται στη Θεσσαλονίκη, η επίσημη εορτή με κάθε λαμπρότητα, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και άλλων επισήμων, με μεγάλη στρατιωτική παρέλαση, η οποία συμπίπτει με τον εορτασμό της απελευθέρωσης της πόλης κατά τον Α' Βαλκανικό Πόλεμο και τη μνήμη του πολιούχου της Αγίου Δημητρίου στις 26 Οκτωβρίου.

Στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις γίνονται μαθητικές παρελάσεις, με την ελληνική σημαία να δεσπόζει σε δημόσια και ιδιωτικά κτίρια.




Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

 Φτιάχνουμε παραμύθια με εικόνες από το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.


Αγαπητά μου νηπιάκια , 

Αυτή την εβδομάδα έμεινα έκπληκτη από τις όμορφες παραμυθοϊστορίες που δημιουργήσατε, εδώ στην όμορφη, ζεστή ,σχολική τάξη. Εργαστήκατε με όρεξη και με πολύ φαντασία . Κάνατε ένα μαθησιακό ταξίδι παρέα με το όνομά σας και με τις πολλές εικόνες που βρήκατε, οι οποίες ξεκινούσαν από το αρχικό γράμμα του ονόματός σας. Πως να χωρέσουν όλες αυτές στα τόσα παραμύθια ..... και όμως εσείς τα καταφέρατε περίφημα. 

Ιδού και τα αποτελέσματα !!!! 



Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Αγαπώ και φροντίζω τα ζώα

Στόχοι : Αλληλεπίδραση ,επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, ευαισθησία, ενσυναίσθηση.            

   4 Οκτωβρίου -  Παγκόσμια ημέρα προστασίας των ζώων 




Αγαπημένα μου νηπιάκια σήμερα η μέρα μας ήταν αφιερωμένη στα αγαπημένα σας ζωάκια. Μια ομαδική αφίσα αφιερωμένη στους μικρούς μας φίλους δεν άργησε να δημιουργηθεί. Το μικρό μυαλουδάκι σαν ένα τέλειο εργαστήρι μάθησης μπήκε σε λειτουργία και ιδού τα αποτελέσματα..... 



Kριτικό ερώτημα : Τα ζώα λέμε ότι  είναι φίλοι μας . Τι κάνουμε για να τους το δείξουμε ;  

Τι είπαμε : 

1. Δεν σκοτώνουμε τα ζώα  (Μαρία) 
2. Τους δίνουμε φαγητό και νερό ( Μαρία) 
3. Δεν χτυπάμε τα ζώα ( Νίκος) 
4. Δεν κάνουμε κακό στα ζώα ( Στάθης) 
5. Δεν κλωτσάμε τα ζώα ( Βαγγέλης) 
6. Τους φτιάχνουμε ένα σπιτάκι ( Μαρία , Βαγγέλης) 
7. Τους δείχνουμε ευγνωμοσύνη και τα παίρνουμε μαζί μας όπου κι αν πάμε ( Χάρης) 
8.Αγαπάμε το περιβάλλον και τα ζώα . Τα προσέχουμε ( Νικόλας) .
9. Προσέχουμε τα ζωάκια από τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια ( Νικόλας, Βαγγέλης, Χάρης) 
10. Να τα εκπαιδεύσουμε ( Μαρία) 
11. Να τους δείξουμε ΑΓΑΠΗ ( Γεράσιμος) 


Μπράβο σας νηπιάκια μου !!  Στείλατε πολύ σπουδαία μηνύματα σήμερα , πραγματικά μαθήματα ζωής για μικρούς και μεγάλους!! 

Δημιουργώντας έναν υπέροχο κόσμο 

ΣτόχοςOι μαθητές εντοπίζουν, καταγράφουν και εφαρμόζουν κανόνες για την καλύτερη κοινή συνύπαρξή τους στη σχολική τάξη και για ένα καλό σχολικό κλίμα. Οι απόψεις τους καταγράφονται και δημιουργείται ένας πίνακας αναφοράς με κανόνες, όρια, υποχρεώσεις και με την κοινή δέσμευση όλων για την τήρησή τους. Καθορίζονται από κοινού οι συνέπειες και υπογράφεται το μαθητικό συμβόλαιο.

Αγαπημένα μου νηπιάκια, 




Είχαμε καιρό να τα πούμε... θα τα πούμε όμως τώρα όλα μαζεμένα, όπως τα λέμε εδώ και μισό μήνα  στην τάξη μας ,επιτέλους από κοντά! Τι ωραία αίσθηση να τα λέμε από κοντά !!!! και θέλω να πιστεύω ότι θα συνεχίσει να υπάρχει αυτή η κοντινή και ευχάριστη επαφή, μέσα στη ζεστή και φιλόξενη τάξη του σχολείου μας. 

Στο ξεκίνημα της χρονιάς μας , αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε έναν όμορφο κόσμο, τον δικό μας κόσμο , αυτόν που είναι μέσα στην σχολική μας αίθουσα αλλά και στο ευρύτερο σχολικό μας χώρο. Έτσι αποφασίσαμε να συνυπάρξουμε γνωρίζοντας τους κανόνες , τις υποχρεώσεις μας και τα δικαιώματά μας. Τι κι αν είμαστε μικροί ; Aποτελούμε ενεργούς πολίτες που ζουν στον μικρόκοσμο μιας σχολικής τάξης και ενός σχολείου. 

Και νάτος ο ΤΖΟ ο ΣΚΑΤΖΟ ......  


 

Υπογράφουμε γράφοντας το όνομά μας σε φθινοπωρινά φύλλα και δίνουμε την υπόσχεση να τους τηρούμε και να τους υπενθυμίζουμε ο ένας στον άλλον καμιά φορά γιατί........... ξέρετε είμαστε και λίγο ξεχασιάρηδες.
Τι είπαμε : 
1. τα χέρια μας είναι για να πιάνουμε πλαστελίνες, παιχνίδια,αμάξια. Για να τρώμε, για να χαιρετάμε και για να σηκώνουμε  το χέρι ( Γεράσιμος, Στάθης) 
2. Δεν χτυπάμε τους φίλους μας ( (Νικόλας)
3. Δεν σπάμε τα παιχνίδια. Τα προσέχουμε και τα αγαπάμε.(Στάθης) 
4. Δεν ασκούμε βία ( Νικόλας) 
5. Στην παρεούλα καθόμαστε και δεν μιλάμε μεταξύ μας. Προσέχουμε το μάθημά μας και είμαστε  ήσυχοι. Ακούμε τη δασκάλα. ( Μαρία , Χάρης) 
6. Λέμε καλές και ευγενικές λέξεις (Στάθης) Παρακαλώ, ευχαριστώ ,σε αγαπώ, συγνώμη,θα σε βοηθήσω ( Χάρης, Μαρία ,Στάθης) 
7.Να έχουμε μια καθαρή τάξη. Θα την προσέχουμε. 
8. Πετάμε τα σκουπίδια στον κάδο( Νίκος ) 
9. Στην αυλή τρέχουμε αλλά κοιτάμε μπροστά μας .Δεν κάνουμε χειρονομίες. Στα σκαλιά καθόμαστε, δεν πατάμε στα άσπρα σκαλιά, τον κήπο δεν τον πατάμε.( Νικόλας,Χάρης) 
10. Μοιραζόμαστε τα παιχνίδια μας.( Γεράσιμος) 
11. Στην τάξη δεν τρέχουμε και δεν φωνάζουμε.( Χάρης) 
12. Βάζουμε τις τσάντες και τα μπουφάν στη θέση τους. 


ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ να έχετε νηπιάκια μου!!! 



Τρίτη 25 Μαΐου 2021



Με αφορμή ένα έργο τέχνης και της επεξεργασίας του μέσω του Artful Thinking όπως προτείνεται από την ερευνητική ομάδα Project Zero του Harvard Graduate School of Education  αξιοποιήθηκε η ρουτίνα σκέψης Αρχή, Μέση, Τέλος και το εργαλείο Storyjumper των ΤΠΕ ώστε να σχεδιαστεί και να παρουσιαστεί ψηφιακά ένα παραμύθι με κεντρικό στόχο την καλλιέργεια της δημιουργικής και κριτικής σκέψης, της επικοινωνίας και του προφορικού λόγου.


Ένα από τα πιο γνωστά έργα του Βρετανού ζωγράφου John William Waterhouse (1849-1917). Απεικονίζει μια μυστηριώδη πανέμορφη γυναίκα, ντυμένη μ᾽ένα υπέροχο φόρεμα και με περίτεχνη κόμμωση (προσέξτε το κόσμημα που δένει τα μαλλιά της), να μυρίζει με αισθησιασμό ένα τριαντάφυλλο από μια τριανταφυλλιά που σκαρφαλώνει στον τοίχο του κήπου ενός μεσαιωνικού ή αναγεννησιακού σπιτιού. 

Με αφορμή τον παραπάνω πίνακα ως αρχή του παραμυθιού, τα νηπιάκια έγιναν δημιουργοί ενός δικού τους όμορφου παραμυθιού με Αρχή, Μέση, Τέλος ακολουθώντας τη ρουτίνα σκέψης. 


Read this book made on StoryJumper
Book titled 'Η όμορφη γυναίκα με τα τριαντάφυλλα'Read this book made on StoryJumper

Τετάρτη 21 Απριλίου 2021




Αγαπημένα μου νηπιάκια καλημέρα σας 

Σήμερα θα παίξουμε ψηφιακά μαθηματικά παιχνίδια και θα ακονίσουμε το μυαλό μας και την σκέψη μας. Πάμε να ξεκινήσουμε;  τι λέτε; 


Όταν κουραστείτε σηκωθείτε , τεντωθείτε και βάλτε το βίντεο για γυμναστική. Προσοχή !! Να αποφύγετε όλα τα εμπόδια ακόμα και τους .....δεινόσαυρους..... 



Τρίτη 20 Απριλίου 2021


 Πασχαλινά έθιμα και παραδόσεις

Αγαπημένα μου νηπιάκια τα έθιμα και οι παραδόσεις που έχουμε αυτή την περίοδο που πλησιάζει το Πάσχα είναι πολλά και πολύ όμορφα. Πάμε μαζί λοιπόν σήμερα ένα ταξίδι στην πατρίδα μας, να τα δούμε  και να τα γνωρίσουμε.... 


Δευτέρα 19 Απριλίου 2021



 Αγαπητά μου νηπιάκια να έχετε μια όμορφη μέρα!💓💓💓

Σήμερα θα γίνετε ντετέκτιβ της τέχνης και θα προσπαθήσετε να ανακαλύψετε αντικείμενα μέσα από πίνακες ζωγραφικής που σχετίζονται με το Πάσχα. Εσείς θα παρατηρήσετε πολύ προσεκτικά τους πίνακες και θα απαντήσετε στην ερώτηση που έχει ο καθένας. Ας ξεκινήσουμε το παιχνίδι μας..... 

Δημιουργός  είναι η Νίκη Κάντζου  

Πατήστε εδώ και καλή σας διασκέδαση!! 



Αποστολή : Ζωγραφίστε τον πασχαλινό πίνακα που σας άρεσε περισσότερο με τα πιο όμορφα χρώματά σας!! 

Πέμπτη 15 Απριλίου 2021



 Αγαπημένα μου νηπιάκια να έχετε μια όμορφη μέρα!! 

Σήμερα θέλω να με βοηθήσετε....  Συμβαίνει κάτι πολύ περίεργο...

Υπάρχει ένας λαγός που μισεί το Πάσχα.... Γιατί άραγε το μισεί; Υπάρχει άραγε τρόπος να τον κάνουμε να το αγαπήσει; 

Πάμε να δούμε πρώτα την ιστορία του λαγού και μετά να οργανώσουμε τις αποστολές μας...... 


Αποστολή 1η : Ζωγράφισε ένα μέρος που σου άρεσε από αυτά που επισκέφτηκε ο λαγός. Γιατί σου άρεσε; 
Aποστολή 2η:Zωγράφισε στον λαγό κάτι για να τον κάνεις να  αγαπήσει το ΠΑΣΧΑ και να μείνει να γιορτάσει μαζί με την οικογένειά του.


Τρίτη 13 Απριλίου 2021



 Ημερολόγιο κατασκευών μέχρι το Πάσχα

Αγαπητά μου νηπιάκια ο πασχαλινός λαγός Καροτάκης μας φτιάχνει ένα ημερολόγιο και μας χαρίζει δέκα κατασκευές.Μια πασχαλινή κατασκευή για κάθε μέρα μέχρι τις διακοπές του Πάσχα. Ξεκινάμε να ανοίγουμε το πρώτο κουτάκι σήμερα.. Προσοχή , δεν μας επιτρέπει να ανοίξουμε της επόμενης μέρας... Είναι έκπληξη !!!!!   Τις κατασκευές μπορείτε να τις ανεβάζετε στο πασχαλινό μας padlet.

Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021



Καλημέρα αγαπημένα μου νηπιάκια !!

Σήμερα που είναι Παρασκευή σας προτείνω ως παραμύθι την ΕΙΡΗΝΗ του Αριστοφάνη.

H κωμωδία, ''ΕΙΡΗΝΗ'' του Αριστοφάνη, είναι ένα αντιπολεμικό, εορταστικό έργο το οποίο καλοσωρίζει την περίοδο της Ειρήνης. Το έργο γράφτηκε από τον Αριστοφάνη (τραγικό ποιητή) κατά την διάρκεια του Πελοποννησιακού πολέμου, το 421π.Χ. σε χρόνο που όλοι γνώριζαν ότι οι αντιμαχόμενες πλευρές θα έρχονταν σε συμβιβασμό.


Αγαπητά μου παιδιά

1) ζωγραφίστε αυτό που σας έκανε εντύπωση από το παραμύθι που ακούσατε και γράψτε τον τίτλο του παραμυθιού.

2) φτιάξτε το περιστέρι της Ειρήνης βλέποντας το βίντεο

Τις εργασίες σας ανεβάστε τις στο pandlet εργασιών μας.

Καλό σας Σαββατοκύριακο.

Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

                                 ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 

Καλημέρα νηπιάκια μου , να έχετε μια όμορφη Κυριακή !! 

Σήμερα είναι μια πολύ μεγάλη γιορτή για την Εκκλησία μας. 

Πάμε να δούμε ένα βίντεο που μας λέει την ιστορία και μας εξηγεί την σημασία αυτής της σημαντικής γιορτής...... 




Μπορείτε αν θέλετε να ζωγραφίσετε την εικόνα με τα πιο όμορφα χρώματά σας!!

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021


Από σήμερα αγαπημένα μου νηπιάκια θα ξεκινήσουμε ένα μακρινό ταξίδι. Θα μεταφερθούμε 200 χρόνια πίσω και θα δούμε την ιστορία του τόπου μας. Μια ιστορία που θα πρέπει να την κρατούμε άσβηστη στη μνήμη μας γιατί προσδιορίζει την κουλτούρα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του λαού μας για τα οποία θα πρέπει να αισθανόμαστε υπερηφάνεια και τιμή!!  


Καλημέρα αγαπημένα μου νηπιάκια , να έχετε μια όμορφη Πέμπτη. 

Μάρτης ο μήνας ο καλός 

της άνοιξης ο πρώτος γυιός 

Μάρτης ο καλομηνάς

μην πιάσεις όμως να φυσάς.... 

Σας άρεσε το ποιηματάκι για τον μήνα Μάρτη ; Σήμερα αγαπητά μου παιδιά,  θα μάθουμε το γράμμα Μ μ που μας το δίνει ο Μάρτης.

Μπορείτε να σκεφτείτε κι άλλες λεξούλες από Μ ; Για να σας ακούσω....... 

Ας δούμε μαζί ένα κουκλοθέατρο για  "Το μυστικό γράμμα του κουτιού" με τον Μπίλυ και την Μπλου.


Πάμε να δούμε κι άλλες λέξεις από τη φωνούλα Μ (μεγάλο) μ (μικρό) 


Πόσες λέξεις άραγε έχουμε να δούμε μέσα από την ιστορία της μικρής μαιμούς . Δείτε την ιστορία και μετά πείτε στην μαμά και στον μπαμπά όσες περισσότερες λέξεις θυμάστε από την ιστορία που είδατε.

                                            

Τι λέτε παίζουμε παίζουμε παιχνίδια με το γράμμα Μ  μ ; Πατήστε εδώ   για να παίξετε. Επίσης μπορείτε να παίξετε με την άσκηση πατώντας εδώ. Καλή σας επιτυχία!! 


Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Καλημέρα αγαπημένα μου νηπιάκια .

Σήμερα η  Σαρακοστή μας στέλνει την καλημέρα της και μας καλεί να μάθουμε το γράμμα Σ σ ς 


Ποιές λέξεις απο Σ γνωρίζετε; Mπορείτε να μου πείτε μερικές;Δυνατά για να σας ακούει και η κυρά Σαρακοστή........ 

Πάμε να δούμε κι άλλες μαζί. 





Παίζουμε το γνωστό παιχνίδι με τις εικόνες; Θα βλέπετε την εικόνα και θα λέτε τη λέξη που ξεκινάει από το γράμμα Σ . 





                                           Πάμε να δούμε πως γράφεται το γράμμα Σ σ ς  



                ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ Σ σ ς 

     Πατήστε εδώ  και εδώ για να παίξετε.